Reklamacje/Zwroty

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Formularz reklamacji - plik PDF do pobrania


2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu lub faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Wawel S.A.
ul. Wawelska 6,
32- 410 Dobczyce
z dopiskiem SKLEP INTERNETOWY REKLAMACJA
 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym Słodki Wawel. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i zwróć towar w sklepie w którym dokonałeś zakupu lub zwracany towar wyślij na nasz adres :

Wawel S.A.
ul. Wawelska 6,
32- 410 Dobczyce 
z dopiskiem SKLEP INTERNETOWY ZWROT

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami, dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Do 14 dni zwrócimy Ci pieniądze za nieuszkodzony towar wraz z kosztem kuriera 15 zł.

Formularz odstąpienia od umowy - plik PDF do pobrania

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu na adres slodki@wawel.com.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl