Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Formularz reklamacji - plik PDF do pobrania
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu lub faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym Słodki Wawel. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i zwróć towar w sklepie w którym dokonałeś zakupu lub zwracany towar wyślij na nasz adres :
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami, dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Do 14 dni zwrócimy Ci pieniądze za nieuszkodzony towar wraz z kosztem kuriera 15 zł.
Formularz odstąpienia od umowy - plik PDF do pobrania
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu na adres slodki@wawel.com.pl